Aankomst in Melbourne + nieuwtje - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Myrthe Boon - WaarBenJij.nu Aankomst in Melbourne + nieuwtje - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Myrthe Boon - WaarBenJij.nu

Aankomst in Melbourne + nieuwtje

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

11 Januari 2014 | Australië, Melbourne

Lieve allemaal,

Ik ben aangekomen in Melbourne na een reis van ruim 25 uur, waarbij ik in Shanghai bijna mijn reis uitgesteld heb zien worden aangezien ik nog geen visum had voor Australië en ze door zeer gebrekkig Engels, mij in Shanghai van het kastje naar de muur stuurden, want eigenlijk wist niemand waar ik aan een visum zou komen maar stuurden ze mij mooi steeds heen en weer tussen terminal 1 en 2. Uiteindelijk was Marc vanuit Nederland mijn reddende engel en heeft hij gauw via internet een visum aan kunnen vragen dat binnen 10 minuten geaccepteerd was. Lucky me dus!

Dit is natuurlijk niet zulk heel spannend nieuws en ik was in eerste instantie niet van plan meteen de eerste dag jullie al lastig te vallen, maar nu doe ik het lekker toch want ik heb net te horen gekregen dat ik ben aangenomen op de kinderafdeling in het AMC!!! Dat betekent dat ik daar vanaf 1 maart aan de slag zal gaan als verpleegkundige om vervolgens de kinderopleiding van 13 maanden te gaan doen! Mijn reis kan niet beter beginnen! En dit wilde ik dus toch graag even met jullie delen!

Het weer is hier vandaag perfect! Het zonnetje schijnt, een zacht briesje en zo'n 19 graden. Prima om even aan het warmere weer te wennen, want dinsdag wordt 41 graden voorspeld! Om mezelf wakker te houden ben ik net naar het Melbourne Aquarium geweest en heb ik langs de yarra rivier gelopen!

Lieve mensen,

Tot gauw!

  • 11 Januari 2014 - 06:33

    Gwendolyne:

    Hey nicht,


    als eerste van harte gefeliciteerd met je baan! Super gaaf en leuk. Zo te lezen heb je het erg naar je zin! Ga je ook nog tennis kijken Australian Open begint toch een deze dagen ............. is Marc niet mee?. Blijf je verslagen lezen. Heeeeel veel plezier.


    Liefs je nicht gwendolyne

  • 11 Januari 2014 - 06:44

    Peter:

    Gefeliciteerd lieve schat met je niewe baan, en heel veel plezier daar, xxxxxx van ons

  • 11 Januari 2014 - 06:45

    Peter:

    u

  • 11 Januari 2014 - 07:01

    Astrid :

    Yeahhh, gefeliciteerd schat met je job, super zeg! Top begin van je reis, ook de eerste hobbel al gehad en overwonnen....... Nu genieten van Australië! Dikke kus, Assie

  • 11 Januari 2014 - 07:16

    Patrick:

    Hoi Myrthe, van harte gefeliciteerd met je baan.leuk om je bericht te lezen. Heel veel plezier daar. Gr. Patrick en de rest

  • 11 Januari 2014 - 07:33

    Wendy:

    Jiha..!! Nogmaals gefeliciteerd met je baan!! Lief dat je even belde...fijn om je stem ff te horen. Ik ben echt heel trots!!❤️ Visumverhaal vergeten en lekker genieten daar... We missen je nu al.. Xx ook van Ies die nog slaapt.. Xxxx

  • 11 Januari 2014 - 08:35

    Béatrice:

    Te gek!!!!!!! Gefeliciteerd met je baan, het kan niet mooier beginnen.
    Fijn dat ze het al zo snel hebben laten weten dan hoef je daar tenminste niet meer over in te zitten (hadden overigens niet anders verwacht;)))). Het verhaal over het visum hadden we van Marc al gehoord. Je kunt nu echt lekker aan je reis beginnen, ga onwijs genieten. Heel veel liefs. Xxxx

  • 11 Januari 2014 - 09:36

    Pap En Joyce:

    Wow, gefeliciteerd. Dat zal een lekker gevoel geven. Eerst een mindere start maar dit bericht heeft het driedubbel goed gemaakt. En, lastig val je ons niet met je berichtjes. Wij kijken er naar uit. Nu heerlijk genieten van je mooie reis. Dikke kus, Pap en Joyce

  • 11 Januari 2014 - 09:36

    Maaike:

    Liefste din,

    Gefeliciteerd met je baan! Super leuk, en inderdaad een heerlijk begin van je reis zeg!
    Ik moet je overigens bekennen dat ik ontzettend heb gelachen om je verhaal dat de Chinezen je niet begrepen en je continue heen en weer liep tussen de terminals omdat jij je visum niet had geregeld, tuttebel! Haha, ook pappa, mamma en fem hebben zich wel geamuseerd. ;-)
    Ben hartstikke jaloers op je Myr, Aus+NZ met heerlijk weer. Ik kan je garanderen dat je het klimaat hier momenteel absoluut niet mist..
    Geniet maar lekker, neem veel foto's en doe gekke dingen!

    Pas goed op jezelf, heel veel liefs! <3

  • 11 Januari 2014 - 09:37

    Ghislain Dols En Co:

    Myrthe van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en veel succes.
    Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld in Marc de Globetrotter. Hij had je toch wel op de hoogte kunnen brengen voor je visa!!!!!!!!!!!! Geniet lekker van je vakantie. Les Dols

  • 11 Januari 2014 - 13:57

    Opi En Omi:

    Lieve Myrthe Wat een geweldig begin van je reis. De baan in het AMC, die je zo graag wilde hebben. Van harte gefeliciteerd, we zijn beretrots op je, maar dat waren we toch al.Nu kun je dubbel genieten van je mooie reis. We zien uit naar je volgende bericht. Veel liefs Opi en Omi.

  • 11 Januari 2014 - 15:49

    Robert & Karin:

    Myrthe, van harte gefeliciteerd met je baan! Super leuk! Geniet van je mooie reis.

    Groetjes Robert, Karin en de kinderen

  • 12 Januari 2014 - 14:44

    Mieke:

    Myrthe, wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd!!!! Geniet van je reis. Gr. Ton en Mieke.

  • 13 Januari 2014 - 20:07

    Allard En Anne Wil:

    Lieve nicht, wat een goed nieuws!! Van harte van ons. Nu kan je vast nog meer genieten van de super mooie reis die je gaat maken. Have fun!!! Liefs A en AW

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 4320

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 21 Februari 2014

Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: